افزایش رشد مژه با چند روش خانگی

moje،مژه

همه ما میدانیم که داشتن مژه های پرپشت و زیبا یکی از راه های رسیدن به ظاهری زیبا در افراد است. اما افزایش رشد مژه چگونه امکان پذیر است؟ شما هم می‌توانید برای داشتن مژه های زیبا و پرپشت از روش های طبیعی استفاده کنید.

moje،مژه

روش های خانگی برای افزایش رشد مژه

داشتن مژه هایی بلند در زیبایی چشم ها و صورت نقش کلیدی و مهمی را دارد به همین علت است که بسیاری از خانم ها از لوازم آرایش برای بلند و پرپشت نشان دادن مژه های خود استفاده می کنند.اما راه‌های مختلفی برای افزایش رشد مژه‌ها وجود دارد که یکی از این راهکار‌ها استفاده از مواد طبیعی است البته باید توجه داشت که این مواد نباید با چشم تماس مستقیم داشته باشند. در ادامه با چند روش خانگی موثر در رشد مژه ها آشنا خواهید شد.

روغن کرچک استفاده کنید

بهتر است بدانید که روغن کرچک به علت خواص بی نظیری که دارد باعث افزایش رشد مژه های شما می شود. به همین منظور تکه کوچکی از پنبه را برداشته و آن را به روغن آغشته کنید و مژه های خود را با آن ماساژ دهید پس از مدتی آن ها را بشویید.

از روغن زیتون استفاده کنید

روغن زیتون نیز به عنوان یکی از غنی ترین روغن های موجود می تواند نقش موثری در ضخیم شدن مژه ها داشته باشد، روغن زیتون را همانند روغن کرچک استفاده کنید.

روغن زیتون

ژل آلوئه ورا

گیاه آلوئه‌ورا دارای ویتامین های A ،B۱۲ ،C و E می باشد. استفاده از آلوئه ورا می تواند یک راه مناسب برای ضخیم شدن مژه های شما باشد. آلوئه ورا حاوی اسید فولیک است که وجود این ماده مانع از شکنندگی مژه ها می شود.

از ویتامین E استفاده کنید

تحقیقات نشان داده است که کسانی که از ویتامین E به صورت دائم استفاده می کنند مو و مژه های پر پشت تری نسبت به کسانی دارند که از این ویتامین بهره کافی نمی برند کافی است چند قطره از محتوی کپسول ویتامین E را به مژه‌هایتان بمالید.

بیشتر بخوانید

امکان رویش مجدد مژه پس از ریزش چند درصد است؟

تقویت مژه‌ها توسط ویتامین Bکمپلکس

موادغذایی مفید برای رشد مو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *