هنگام خرید سایه چشم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

سایه چشم
هنگام خرید سایه چشم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟ همانطور که می دانید چشم های یکی از مهم ترین و اصلی ترین عضوهایی هستند که هنگام ملاقات با کسی به آن ها توجه می شود روش های زیادی برای زیبایی چشم ها وجود دارد.

سایه چشم

سایه چشم

سایه چشم یکی از مواردی است که مورد توجه بسیاری از خانم هایی که به آرایش اهمیت می دهند و استفاده از آن می تواند پوست شما را زیباتر کند. سایه چشم ها معمولا در زیر ابروها و روی پلک ها قرار می گیرند. زمانی که شما می خواهید این لوازم آرایشی را تهیه کنید در صورتی که اطلاعاتی در مورد آن ندارید می توانید از یک مشاور پوستی که اکثرا در مغازه های لوازم آرایشی هستند کمک بخواهید. شما باید رنگی را انتخاب کنید که تناسب بیشتری با پوست و رنگ چشمای ها داشته باشد. شاید فکر کنید که هر چه قیمت سایه چشم گران تر باشد کیفیت آن نیز بیشتر است مسلما همینطور است، در اکثر سایه هایی که قیمتی بیشتر از سایر سایه های چشم دارند از پودرهایی استفاده می شود که رنگندانه های آن ها معمولا ماندگاری و کیفیت بیشتر و بهتر دارند. نکته ای را که باید حتما مد نظر داشته باشید این است که زمان خرید سایه چشم حتما از اصل بودن و استاندارد بودن آن مطمعن شوید.

انواع سایه های پودری و کرمی

معمولا سایه ها را در دونوع پودری و کرمی می سازند که استفاده از نوع کرمی آن بسیار راحت تر از نوع پودری بوده که البته نوع پودری سایه ها دوام و ماندگاری بیشتری دارد، اگر می خواهید هر دوی این سایه ها را استفاده کنید می توانید آن ها را بایکدیگر مخلوط کرده و سایه بزنید. اکثر خانم ها نوع پودری این مواد را انتخاب می کنند آن هم به خاطر استفاده راحت تر و دوام بالای آن است.

نکاتی مهم برای استفاده از سایه چشم

دقت داشته باشید که اگر رنگ چشمان شما روشن است باید از سایه هایی استفاده کنید که هم رنگ با چشم های شما نباشد همچنین سعی کنید برای تایم روز از سایه ای استفاده کنید که رنگ آن کم رنگ و مات تر باشد و استفاده از سایه های براق را برای تایم شب بگذارید.

زمانی که می خواهید از چند رنگ سایه به صورت همزمان استفاده کنید باید قلم موی خود را هنگام استفاده از هر رنگ سایه تمیز کنید و یا این که از چند قلم موی مختلف استفاده کنید.

اگر هدف شما این است که چشم هایتان در نظر دیگران بیشتر نمایان باشد باید از سایه چشم های تیره رنگ تر استفاده کنید و زمانی که آرایش صورتتان تمام شد می توانید برای قسمت لب ها و دیگر نقاط صورتتان به صورت کم رنگ استفاده کنید.

آرایش و زیبایی

بیشتر بخوانید

نحوه آرایش و میکاپ چشم بادامی چگونه است؟

نکات مهم برای آرایش جذاب چشم همراه با عینک

چرا مصرف طولانی مدت لوازم آرایشی خطرناک است؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *