حذف کردن تاتو از روی پوست به چه صورت است؟

ابرو،مژه،آرایش

حذف کردن تاتو از روی پوست به چه صورت است؟ شاید شما هم این طور فکر کنید که استفاده از تاتو بر روی پوست می تواند بسیار زیبا باشد ما هم موافقیم اما استفاده از یک تاتو می تواند خیلی سریع برای شما یکنواخت شده و بخواهید آن را از بین ببرید.

حذف کردن تاتو از روی پوست

دلیل پشیمانی افراد از تاتو چیست؟

خیلی از خانم ها در ابتدا برای تاتو کردن بسیار مشتاق هستند اما پس از مدتی از تاتو خود خسته شده و خواستار پاک کردن آن می شوند و یکی از دلایل اصلی پاک کردن تاتو ها پشیمانی است. اما چگونه می توان تاتو را پاک کرد؟در ادامه ما به شما روش های پاک کردن تاتو را خواهیم گفت.

روش حذف و پاک کردن تاتو چگونه است؟

شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که پس از انجام تاتو یا هاشور ابرو بخواهید آن را به کلی پاک کنید برای حذف تاتو و هاشور ابرو روش های زیادی وجود دارد.

نحوه پاک کردن تاتو

استفاده از تاتو همرنگ پوست

معمولا این روش به این صورت است که بر روی تاتو یا هاشو ابرو قدیمی یک تاتو جدید کاملا هم رنگ با پوست زده می شود که در نتیجه آن باعث می شود تا تاتو قبلی شما بسیار کمرنگ تر دیده شود البته استفاده از این روش می تواند تنها ۶۰ درصد از تاتو یا هاشور را کم رنگ کند و معمولا جای تاتو باقی می ماند. از این روش زمانی استفاده می شود که بخواهید تاتو قدیمی را اصلاح کنید به عنوان مثال قبلا عمل تاتو را انجام داده اید و الان می خواهید رنگ و مدل تاتو خود را به کلی عوض کنید که این روش می تواند برای شما بسیار کارآمد باشد.

حذف کردن تاتو از روی پوست

حذف کردن تاتو از روی پوست

تاتو ریموور

در این روش رنگ را به وسیله نوعی اسید یا ماده شیمیایی از پوست خارج می کنند و کسانی که معمولا از این روش استفاده می کنند می گویند که این روش کمی زمان بر است و این امکان وجود دارد که تاتو به صورت کامل پاک نشود و همچنین باعث شود تا پاک کردن تاتو با روش های دیگر هم به امری غیر قابل انجام تبدیل شود.

حذف تاتو به روش های سنتی

خیلی از افراد بی تجربه پیشنهاد می کنند تا به کمک گذاشتن سیر بر روی تاتو و یا سوزاندن محل آن با سیگار و یا حتی بسیاری از پزشکان بی تجربه پیشنهاد می کنند محل تاتو را بسوزانید تا اثر آن از بین رود، این اقدام چیزی جز باقی ماندن آثار سوختگی برای فرد نخواهد داشت.

لیزر

استفاده از لیزر تنها روشی است که تمامی مراجع پزشکی و علمی دنیا آن را تایید می کنند استفاده از لیزر یکی از بهترین روش های موجود برای پاک کردن تاتو و هاشور ابرو است.

آرایش و زیبایی

بیشتر بخوانید

نکات مهم هنگام استفاده از کرم پودر

هنگام خرید سایه چشم چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

نحوه آرایش و میکاپ چشم بادامی چگونه است؟

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *