آموزش طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

ویبره – آشپزی و تغذیه ( اسنک مرغ و قارچ ):  برای تهیه اسنک مرغ ابتدا مرغ را روی تخته گوشت با دقت به صورت نازک برش بزنید ، سپس پیاز را با رنده درشت رنده کنید و نمک و فلفلش را بزنید و به خوبی با هم مخلوط کنید تا مواد به خورد هم بروند.

حالا مرغ را در روغن با حرارت پایین سرخ کنید ، کمی که رنگشون طلایی شد(گریل شد) کافی است و مرغ را از تابه خارج کنید. حالا فلفل دلمه را نگینی خرد کنید و قارچ ها را هم حلقه ای برش بزنید و با هم در روغن کمی تفت دهید.(من از کنسرو سبزیجات هم استفاده کردم با کمی زیتون اسلایس شده.

حالا وقت چیدن اسنک مرغ در ساندویج ساز است ، ابتدا کف ساندویج ساز را کمی روغن بزنید و ابتدا نان تست ، سپس به ترتیب یک لایه مرغ ، قارچ ، فلفل دلمه ای ،سبزیجات پنیر پیتزا و یک نان تست دیگر رویش قرار دهید.

روی نان تست آخر را هم با قلم مو کمی روغن بزنید و در ساندویج ساز را ببندید. برای زیباتر شدن اسنک ها می توانید نان تست را شبیه سمبوسه برش بزنید و اسنک مثلثی شکل تهیه نمایید.

حدود سه دقیقه زمان می برد تا اسنک مرغ آماده شود . اگر به همراه این غذای خوشمزه سس خردل سرو کنید خوشمزگی اش دوچندان خواهد شد.
اگر ساندویج ساز ندارید نگران نباشید ، شما می توانید از فر ، تستر یا حتی دستگاه های کیک پز هم برای تهیه اسنک مرغ استفاده کنید و در کنار خانواده از خوردن این غذای خوشمزه لذت ببرید.

آموزش طرز تهیه اسنک مرغ و قارچ

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *