آموزش طرز تهیه رولت خامه ای

آموزش طرز تهیه رولت خامه ای

آموزش طرز تهیه رولت خامه ای

آموزش طرز تهیه رولت خامه ای

ویبره – آشپزی و تغذیه ( رولت خامه ای ):

مواد لازم :

تخم مرغ ۳ عدد
شکر دانه ریز ۹۰ گرم
ارد  ۹۰ گرم
اب جوش  ۱ق س
عسل  ۱ق س
خامه فرم گرفته  ۲۵۰ تا ۳۰۰ گرم
وانیل ١/٨ق چ .

طرز تهیه:

زرده وسفیده تخم مرغها را جدا کنید زرده ها را با وانیل و شکر مخلوط کرده و با همزن برقی زده و اب جوش را اضافه کنید و بمدت ده دقیقه با همزن بزنید تا کاملا سفید و غلیظ شود عسل را نیز اضافه کنید .

در ظرفی جداگانه سفیده تخم مرغ را با همزن بزنید تا کاملا فرم بگیرد رد پره ها روش بمونه سفیده را به زرده اضافه کرده و به حالت دورانی هم بزنید سبس ارد را همراه با الک کردن اضافه و دورانی هم بزنید.

کف سینی ۳۰ در ۴۰ را کاغذ روغنی انداخته و مواد را داخل سینی ریخته و صاف کنید و سینی را یکبار روی میز کوبیده تا حبابهای هوا خارج شود و سینی را در فر از پیش گرم شده با دمایه ۲۰۰ یا ۲۲۰ درجه سانتی گراد بگذارید به مدت ۸ تا ۱۰ دقیقه ( برایه من با دمای ۲۲۰ درجه ۸ دقیقه زمان برد ) بس از خارج کردن از فر روی ان یک پارچه انداخته یک سینی هم اندازه روی ان قرار داده و لازم نیست که کیپ کیپ شود و نان را خنک کنید و پس از خنک شدن روی کاغذ روغنی بر گردانید و با کاغذ رول کنید مبتونید قبل گذاشتن روی کاغذ روغنی مقدار کمی پودر قند روی کاغذ روغنی الک کنید یا از کاغذ روغنی مرغوب استفاده کنید.
سپس نان را باز کرده و روی انرا با خامه پوشش دهید خامه را از وسط نان پخش کنید و دوباره ببندید و در یخچال قرار دهید نصف روز در یخچال مانده سپس برش بزنید.

آموزش طرز تهیه رولت خامه ای

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *