ادامه مبارزات دمشق با تروریست ها

ادامه مبارزات دمشق با تروريست ها

ادامه مبارزات دمشق با تروریست ها

ادامه مبارزات دمشق با تروریست ها

به گزارش ویبره – اخبار بین الملل : و به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، دولت سوریه اعلام کرد مقابله با تروریست ها در غوطه شرقی حتی در دوره سی روزه قطعنامه۲۴۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد برای برقراری آتش بس ادامه می یابد.­


حسام الدین آلا سفیر و نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل متحد در ژنو اعلام کرد، این سند سازمان ملل چنین اقدامی را ممنوع نمی کند. وی گفت، این تدابیر با قطعنامه ۲۴۰۱ شورای امنیت در تعارض نیست.
آلا تصریح کرد: ما به روشنی درک کردیم که این قطعنامه در همه سوریه، از حمله در عفرین و مناطقی که آمریکایی ها در آن اقدام می کنند، قابل اجرا است … این قطعنامه اتخاذ تدابیر علیه (تروریست های وهابی صهیونیستی) داعش و جبهه النصره را از فهرست اقدامات ذکر شده خارج کرده است، این بدان معنی است که چنین اقداماتی ممنوع نیست.
شورای امنیت سازمان ملل متحد روز شنبه با تصویب قطعنامه ۲۴۰۱ از تمام طرف ها در سوریه خواست فوری دست کم برای یک دوره ۳۰ روزه متوالی برای اقدامات بشردوستانه ترک مخاصمه کنند. آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و زید رعد الحسین کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل از تصویب این قطعنامه استقبال و خاطر نشان کردند، این قطعنامه باید از غوطه شرقی آغاز شود.

 

ادامه مبارزات دمشق با تروریست ها

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *