ارسال بسته‌های انفجاری برای مقامات درآمریکا

ارسال بسته‌های انفجاری برای مقامات درآمریکا

ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام‌های آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است.

ارسال چندین بسته حاوی مواد منفجره برای مقام‌های آمریکایی در ۲۴ ساعت گذشته، این کشور را در شوک فرو برده است. این بسته ها تاکنون به آدرس دفتر باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان در نیویورک (موسوم به ساختمان تایم وارنر)، برای خانواده کلینتون ها و برخی دیگر از مقام‌های دموکرات آمریکایی ارسال شده است.
شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز آمریکا با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود، فهرست شخصیت های سیاسی و مکان هایی را که در ۲۴ ساعت گذشته، بسته های حاوی مواد منفجره به آدرس آنها ارسال شده است، منتشر کرد که به شرح زیر است:
۱- بسته انفجاری ارسال شده به مقصد منزل بیل و هیلاری کلینتون در نیویورک: این بسته پیش از رسیدن به مقصد در یک واحد نظارتی کشف و خنثی شد.
۲- بسته انفجاری ارسال شده به مقصد دفتر (و یا منزل) باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا، در شهر واشنگتن: این بسته نیز پیش از رسیدن به مقصد توسط مأموران سرویس مخفی آمریکا کشف و خنثی شد.
۳- کشف بسته انفجاری در صندوق پست دفتر شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا در شهر نیویورک (ساختمان تایم وارنر): این بسته برای جان برنان، رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) که در حال حاضر یکی از کارشناسان سیاسی سی ان ان است، فرستاده شده بود.
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *