بالاخره تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 مشخص شد

بازی Cyberpunk 2077

پس از سال ها انتظار گیمر ها بالاخره استودیوی بازی سازی سی دی پروجکت رد در مراسم E3 تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077 یکی از مهیج ترین و راز آلود ترین بازی های ساخته شده توسط این استودیو را مشخص کرد.

 بازی Cyberpunk 2077

تاریخ انتشار بازی Cyberpunk 2077

این بازی که تحت عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ قرار است تا چند وقت دیگر از آن رونمایی گردد یکی از بازی های مورد انتظار بسیاری از گیمر هاست که مجموعه بازی های استودیوی سی دی پروجکت رد را دنبال می کنند و ساخت این بازی از زمانی کلید خورد که نسل هشتم از کنسول های ایکس باکس وان و همچنین پلی استیشن ۴ در عرصه گیم ظهور کردند. البته تا آمدن نسل جدیدی از این کنسول ها زمان زیادی نمانده است و این بازی همچنان به دست بازیکنان نرسیده است.

با این اوصاف شرکت بازی بازی سی دی پروجکت رد به وعده ای که داده بود عمل کرد و از بازی Cyberpunk 2077 در این کنفرانس مطبوعاتی که هرساله توسط شرکت مایکروسافت با عنوان E3 برگزار می شود پرده برداری کرد. در طی این مراسم تریلری کوتاه در حد ۴ دقیقه از محیط این بازی و همچنین شخصیت های ان پخش شد ودر انتهای این مراسم معارفه سازندگان تاریخ انتشار این بازی را اعلام نمودند تا به این انتظار چند ساله هواداران پایان دهند.

بازی Cyberpunk 2077

زمان دقیق انتشار

آنطور که شرکت سازنده این بازی گفته است، عنوان سایبرپانک ۲۰۷۷ در تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال ۹۹ برابر با ۱۶ آوریل سال ۲۰۲۰ میلادی برای سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه شخصی که از سیستم عامل ویندوز استفاده می کند منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که شرکت مایکروسافت قول داده است تا از نسل آینده کنسول خود تحت عنوان ایکس باکس اسکارلت در زمان کریسمس سال ۲۰۲۰ میلادی رونمایی کند و آن را برای عرضه وارد بازار کند. این به آن معناست که ما باید این بازی را یکی از آخرین بازی برتر نسل هشتم بدانیم.

حضور کیانو رویز

جدا از تعیین شدن زمان عرضه بازی در طی رونمایی از این بازی در مراسم E3 کیانو رویز بازیگر سرشناس و مشهور هالیوود در مراسم معارفه بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ حضور یافت و این باعث شگفت زدگی تمامی کسانی شد که در این مراسم حضور داشتند. سازندگان این بازی اعلام کرده اند که کیانو رویز به عنوان یک بازیگر در این بازی حضور خواهد داشت. جدا از موارد ذکر شده در این بازی شما باید کنترل شخصی قانون شکن با نام ۷ را بر عهده بگیرید و در دنیای مدرن به جستجوی شیء نادری بگردید که استفاده از آن باعث جاودانه شدن شما و انسان ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید

بالاخره بازی PES 2020 رونمایی شد

زمان انتشار بازی Ghost of Tsushima اعلام شد

بالاخره Call of Duty: Modern Warfare معرفی شد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *