بستن قرارداد میلیاردی آنالیزور استقلال؛ خبری واقعی یا دروغ؟

قرار داد میلیاردی باشگاه استقلال

در جدید ترین ویبره-اخبار ورزشی عضو هیات مدیره استقلال در ادعایی عجیب خبر از قرارداد ۱.۵ میلیاردی آنالیزور استقلال داده است.

قرارداد میلیاردی آنالیزور استقلال

قرار داد میلیاردی باشگاه استقلال

کامران منزوی عضو حالا پر کار شده هیات مدیره استقلال که در روزهای متشنج اخیر بارها به برکناری شفر اصرار کرده بود، در گفت و گویی رادیویی مدعی شده که آنالیزور استقلال یعنی ساشا شفر قراردادی ۱.۵ میلیاردی با این باشگاه داشته است.

ادعایی که می تواند فضای سنگین علیه شفر برکنار شده را سنگین تر از قبل کند و البته برکناری عجولانه او را موجه تر از قبل جلوه دهد. این ادعای کامران منزوی اما ادعایی جنجالی است که باید مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
بر اساس بررسی های ورزش سه قرارداد ساشا شفر با استقلال ماهیانه ۷ هزار دلار بوده است که در مجموع یک فصل فوتبالی ۸۴ هزار دلار می شود؛ رقمی که در زمان قرارداد با توجه به قیمت دلار ۵۰۰ میلیون تومان و حالا در حوالی یک میلیارد تومان است.

نکته کلیدی اما در این میان موضوع دیگری است؛ بر اساس قرارداد رضا افتخاری با وینفرد شفر، پرداخت دستمزد تمامی مربیان خارجی استقلال از قرارداد یک میلیون دلاری شفر کسر می شود. قرارداد شفر با استقلال به این شکل است که سقف در نظر گرفته شده برای سال اول با استقلال یک میلیون دلار است و بعد از کسر قرارداد دستیاران خارجی، دستمزد شفر پرداخت می شود و به طور مثال امسال دریافتی شفر نه یک میلیون دلار بلکه رقمی در حوالی ۶۵۰ هزار دلار بوده که فاصله این رقم تا یک میلیون دلار را دستمزد دستیاران شامل می شده و ساشا شفر نیز در این میان جا می گیرد.

به بیان ساده تر شفر نه تنها دستمزد ساشا، بلکه دستمزد دیگر دستیاران از جمله فیلیپ و کولی را از قرارداد یک میلیون دلاری خود پرداخت کرده و به نظر می رسد انتشار صحبت هایی از این دست در روز برکناری شفر بیشتر به قصدهای دیگری باشد.

منبع : ورزش سه

بیشتر بخوانید

قدرت نظامی یکی از مؤلفه‌های اصلی قدرت ملی است

محمد جواد ظریف: خلیج فارس رگ حیاتی ماست

طوفان در کربلا و نجف ده‌ها کشته و مصدوم بر جای گذاشت

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *