رقم انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد

رقم انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد

رقم انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد

رقم انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد

 

به گزارش ویبره – ورزش ایران و جهان : پل پوگبا هافبک ۲۵ ساله تیم ملی فرانسه و باشگاه منچستریونایتد که موفق شد همراه با تیم ملی کشورش فاتح جام ۲۱ ام شود، مدتی است که مورد توجه باشگاه های مطرحی همچون بارسلونا و یوونتوس قرار گرفته است. یوونتوس بعد از جذب رونالدو درصدد است تا بار دیگر پوگبا را به تورین بازگرداند تا بتواند خط هافبک خود را نیز بیش از قبل قوی تر کند تا بتواند آمار گلزنی فوق ستاره پرتغالی خود را که در رئال مادرید ثبت کرده است در این تیم نیز تکرار کند.

بارسلونا که عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته است مشتری جدی این هافبک فرانسوی است، والورده اخیرا تعداد زیادی هافبک برای تیمش به خدمت گرفته است و حتی نیمکت خود را نیز تامین کرده است از این بایت اما باز به دنبال یک بازیکن، با کلاس جهانی برای میانه زمین خود است تا بعد از مدت ها به جنگ کسب سه گانه این فصل برود زیرا بعد از رفتن رونالدو بسیاری معتقدند که قهرمان بعدی لیگ قهرمانان از میان سه تیم پاری سن ژرمن، یوونتوس و بارسلونا خواهد بود که در این امر پوگبا با توانایی های بالایی که دارد می تواند به تنهایی میانه زمین بارسلونا را بر عهده بگیرد.

از همین رو باشگاه منچستریونایتد تصمیم گرفت تا مبلغ فروش این بازیکن را اعلام کند زیرا از طرفی پوگبا نمی تواند قابلیت بالای خود را در منچستریونایتد به نمایش بگذارد و از طرف دیگر مورینیو نیز همیشه به انتقاد از این بازیکن فرانسوی خود پرداخته است و مشکلی از بابت خروج او ندارد و در روز های آینده می توانیم شاهد این انتقال بزرگ باشیم. طبق اعلام شیاطین سرخ رقم فروش پوگبا ۱۰۰ میلیون پوند است.

 

رقم انتقال پل پوگبا از منچستریونایتد

 

منبع : ورزش۱۱

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *