مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور چیست

مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور چیست

مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

 

به گزارش ویبره – اخبار داخلی (اقتصاد) : حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، گفت: مشکلات امروز کشور به در حوزه اقتصادی مشکلات پیچیده‌ای شده و یکی از مهمترین عوامل آن ضعف مدیریت در دولت است و کشور دارد به بحران کشیده می‌شود.

وی افزود: ضعف مفرطی که در دولت مشاهده می‌شود یکی از دلایل عمده بحران در کشور است و دولت می‌توانست کار را به گونه‌ای مدیریت کند که امروز ما شاهد

چنین وضعی نباشیم.

 

با عنوان مثال در حوزه ارز از حدود یک سال پیش من و تعدادی از نمایندگان به وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی تذکر دادیم که این وضع در حال تبدیل شدن به بحران

است کار را مدیریت کنید اما آنها گفتند مشکلی نیست و حل می‌شود و کار را به حال خود رها کردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با بیان اینکه خط مقدم جبهه ما امروز موضوع اقتصاد است،‌اظهار داشت: اینکه قیمت دلار به مرز ۱۰ هزار تومان برسد و همه امورات

اقتصادی ما را به هم بریزد آیا چیزی جز ناتوانی است، چگونه این مساله قابل توجیه است.

 

ما از آقای رئیس‌جمهور و تیم اقتصادی دولت به شدت ناراحتیم و معتقدیم که این وضعیت از دو حالت خارج نیست یا این وضعیت اقتصادی ناشی از ضعف و ناتوانی تیم اقتصادی دولت است و یا اینکه غرضی در کار آنها است.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به وجود پتانسیل‌ها و منابعی که در کشور ما دارد اوضاع اقتصادی قابل مدیریت است ما از زمان پیروزی انقلاب تاکنون بسیاری از بحران‌ها را مدیریت کرده‌ایم چرا باید امروز در حوزه اقتصاد شاهد این وضعیت باشیم.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که ما به جد از آن گله‌مندیم عدم وجود راه ارتباطی بین نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور است.

 

آقای رئیس‌جمهور از ابتدای کار دولت تاکنون به مجمع نمایندگان هیچ استانی وقت ملاقات نداده و این در حالی است که ما در زمان آقای احمدی‌نژاد هر وقت

می‌خواستیم رئیس‌جمهور را می‌دیدیم و در دوره‌های قبل از آن نیز این امکان برای نمایندگان وجود داشت و این چه معنایی دارد که آقای روحانی نمی‌خواهد مردم و نمایندگان مردم را ببیند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آقای روحانی به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار نه انگار که وضعیت اقتصادی کشور تا به این حد دچار مشکل شده ، خطر، خطر نظام، انقلاب و کشور است.

ناصری نژاد با اشاره به مشکل آب خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: این موضوع را به راحتی می‌توان مدیریت کرد اما گویا اصلا مدیری وجود ندارد که دغدغه حل مشکلات را داشته باشد.

 

این وضعیت زمینه را برای نارضایتی مردم و حضورشان در خیابان فراهم می‌کند و دشمن هم در کمین نشسته و منتظر اینگونه فرصت‌ها است.

 

مهمترین دلایل مشکلات اقتصادی کشور چیست؟

 

منبع : فارس

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *